Junior rendszergazda, kliensüzemeltető

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet budapesti központjába Junior rendszergazda, kliensüzemeltető pozícióba munkatársat keres.

Pozíciócsoport:
Budapest
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
Budapest
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Nyelvismeret:
Középfok C - Angol
Kategória:

IT üzemeltetés, Telekommunikáció

IT support, Helpdesk

Projektmenedzsment

Rendszergazda

Rendszerüzemeltető

Az 1991-ben alapított Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert karitatív és humanitárius segélyszervezete. Az alapító egyházak összefogása ma már szakemberek, önkéntesek, adományozók és felelős vállalati partnerek egyre bővülő közösségeként segíti a nélkülözőket és bajbajutottakat Magyarországon és nemzetközileg egyaránt.

 

Segélyszervezetünk nemzetiségi, vallási és világnézeti hovatartozásra való tekintet nélkül, a legszigorúbb szakmai és átláthatósági követelményeknek megfelelve nyújt segítséget a rászorulóknak Magyarországon, a Kárpát-medencében és a világ számos országában.

Részletes információkat a www.segélyszervezet.hu oldalon találhat.

 

 

Amit kínálunk:

  • Megismerheti és támogathatja a Segélyszervezet értékteremtő tevékenységét
  • Tagja lehet egy fejlődés-orientált, dinamikus csapatnak, Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert civil szervezeténél
  • Támogató, nyitott és barátságos vállalati kultúra veszi körül
  • Modern, jól felszerelt irodai környezetben dolgozhat

 

Feladatok:

  • Windows alapú infrastruktúra telepítése, konfigurálása, üzemeltetése
  • Nyilvántartások vezetése (hardver, szoftver, beszerzés)
  • Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése
  • Hibaelhárítás, felhasználói támogatás (support)
  • Nyomtatók üzemeltetése
  • IT biztonsági előírások betartása
  • Kapcsolattartás külföldi partnerekkel

 

Elvárások:

  • Informatikai területen szerzett középfokú vagy felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Valamely ticketing rendszer ismerete
  • Windows operációs rendszerek alapos, rendszergazdai ismerete
  • Active Directory és MS365 alkalmazások adminisztrátori szintű ismerete
  • Alapvető hálózati ismeretek
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség, terhelhetőség, probléma megoldó képesség
  • Együttműködő készség, önállóan és csapatban egyaránt dolgozni tudó személyiség
  • Magasabb szintű (L2, L3) problémakezelést végző belső, vagy külső kollegákkal való együttműködés és munkájuk támogatása

 

Előny:

  • Projektszemlélet
  • Tapasztalat szerverek üzemeltetésében (Windows Server, Linux)
  • Felhős megoldások adminisztrációs szintű ismerete (MS 365, Exchange, Sharepoint, Entra)
  • Fontos számodra a folyamatos önképzés
  • B kategóriás jogosítvány
Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat
Hasonló pozíciók